Càrrecs Directius | Ajuntament de València - València
Funcions del Secretari General de l'Administració Municipal
Les funcions de la Secretaria General de l'Administració Municipal, en la seua condició de titular de l'Òrgan de Suport a la Junta de Govern Local i al Regidor Secretari d'esta, són les establides en els articles 126.4 i Disposició Addicional Octava de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i article 49.3 del Reglament Orgànic de Govern i Administració de l'Ajuntament de València.
Se li adscriuen les següents unitats orgàniques:
Se li adscriuen les següents unitats orgàniques:
- Servici de l'Òrgan de Suport a la Junta de Govern Local i al Regidor Secretari d'esta. (Secretari General de l'Administració Municipal)
- Servici de Secretaries Delegades
- Servici Central del Procediment Sancionador
- Servici de Responsabilitat Patrimonial
- Servici Econòmic-Pressupostari
- Servici Financer
- Servici de Comptabilitat
- Servici Fiscal de Despeses
- Servici Fiscal d'Ingressos
- Servici de Control Financer de Gestió Econòmic-Patrimonial
- Servici de Control Financer de Gestió Pressupostària
- Servici d'Auditoria Integral
- Servici d'Intervencions Delegades
- Servici Administratiu de la Intervenció General Municipal
- Unitat de Coordinació de Subvencions
La Secretaria de l'Òrgan de Reclamacions Economicoadministratives Municipals:
- Secretaria Titular del Jurat Tributari Municipal.
La Secretaria dels Consells Rectors dels següents organismes autònoms municipals:
- Consell Agrari de València
- Junta Central Fallera