Infociudad - REGISTRES MUNICIPALS - València
REGISTRES MUNICIPALS
- VALÈNCIA
Registre de documentació i instàncies de persones físiques exclusivament (de conformitat amb el que s'estableix en l'art. 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques).
Si desitja realitzar les seues consultes o altres tràmits en un horari concret, o si desitja estalviar temps, evitar cues o esperes innecessàries, li recomanem obtindre cita prèvia.
Obtinga ací CITA PRÈVIA per a Registre General en les Oficines de Registre i Juntes de Districte. Les CITES PRÈVIES dels Registres de les alcaldies de Pobles de València, s'obtenen en el telèfon de les propies alcaldies.PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ EN L'AJUNTAMENT DE VALÈNCIA
Tota la documentació dirigida a l'Ajuntament de València de persones físiques (instàncies de sol·licitud, escrits, comunicacions, així com documents que els acompanyen) haurà de presentar-se a través de qualsevol dels Registres Municipals.
Així mateix, podrà presentar-se a través de qualsevol dels mitjans establits en l’art.16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
Les persones físiques que presenten qualsevol document dirigit a l'Ajuntament tindran dret a:
- l'obtenció d'un rebut de les sol·licituds, escrits i comunicacions que dirigisquen a les Administració.
- la devolució dels documents originals prèvia digitalització dels mateixos en el propi lloc d'atenció.
DIRECCIONS I HORARIS DELS REGISTRES MUNICIPALS:
- Carrer Arquebisbe Mayoral, 1 ac:
Dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores
- Carrer Amadeo de Savoia, 11. Nau Oest.
Dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores.
Juntes Municipals de Districte: Dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 hores.
Cerques en Infociutat
Localització d'equipaments pel seu nom o a partir d'alguna paraula inclosa en la seua descripció o contingut.