S'està cercant, espereu....

Estàs en: AL TEU COSTAT

Campañas Municipales | Ayuntamiento de Valencia - València

Divendres

10

Maig

Cerca avançada

Tornar

PUNTS D'ATENCIÓ A PERSONES AFECTADES PER L'INCENDI

Declaració de dol oficial

(23/02/2024) Declaració de 3 dies de dol oficial de l'Ajuntament de València (Pdf 41Kb)(24/02/2024) 11.45h. Ple extraordinari i urgent. Saló de Cristall de l'Ajuntament de ValènciaVisualització del Ple extraordinari de 24/02/2024(27/02/2024) Ple ordinari. Acord plenari dels grups municipals de condol a les persones afectades i agraiment als Servicis, per l'incendi.

Punt d'atenció especial per a les personas afectades per l'incendi 

L'Ajuntament de València ha habilitat un Punt d'atenció especial per a les personas afectades per l'incendi dels blocs de vivendes de Campanar, que es troba a:

AJUNTAMENT DE VALÈNCIA - EDIFICI DE TABACALERA
C/ Amadeu de Savoia, 11 - Baix. Entrada principal - 46010 - VALÈNCIA
Telèfons: 96.208.56.48 - 96.208.56.49
E-mail per persones afectades: informacionincendio@valencia.es
E-mail solidari amb les persones afectades. Si vosté desitja oferir la seua ajuda, utilitze el següent correu: ayudasincendio@valencia.es
HORARI: de dilluns a divendres laborables, de 9.00 a 14:00 hores.
Si necessita contactar amb este Punt fora de l'horari d'atenció, pot fer-lo cridant al telèfon d'atenció 24 hores, del SAUS (Servici d'atenció a urgències socials i col·laboració en emergència): 96.208.26.84
 

TRANSPORT FERROVIARI
Qualsevol víctima o familiar de víctima que tinga la necessitat d'utilitzar els servicis de RENFE per a poder realitzar gestions necessàries fora de la població i requerisca bitllets de Rodalia, de Mitjana o de Llarga Distància, els podrà utilitzar de manera gratuïta posant-se en contacte amb el Punt d'Atenció especial de l'Ajuntament de València o mitjançant correu electrònic a informacionincendio@valencia.es, estos al seu torn es posaran en contacte amb els equips de Renfe a València que els proporcionaran els bitllets.

TRANSPORT METROPOLITÀ
Qualsevol persona afectada per l'incendi pot passar per este Punt d'Atenció per a obtindre els títols de transport de l'Autoritat del Transport Metropolità de València (ATMV), que els permetran viatjar en tots els operadors de l'àrea metropolitana de València.

TARGETA SIP
Igualment, en este Punt d'Atenció s'estan entregant les targetes sanitàries (SIP) expedides per la Conselleria de Sanitat a aquelles persones afectades per l'incendi que el necessiten.

ESCRIPTURES PÚBLIQUES
El Col·legi de Notarial de València, situat en el carrer de Pascual i Genís 21, ha posat en marxa un servici, especial i prioritari per a a les persones afectades per l'incendi, per a l'obtenció de còpies d'aquelles escriptures públiques que no s'hagen pogut recuperar. Es pot acudir directament en horari d'oficina encara que es recomana contactar abans telefònicament telefonant al 963512585.​​​​​

Llocs habilitats amb portàtils i connectivitat per a persones afectades

L'Ajuntament de València posa a la disposició de les persones afectades per l'incendi del complex d'habitatges situat en el barri de Campanar de València, 25 llocs per a poder treballar dotats d'ordinador portàtil i connectivitat, en el complex
LAS NAVES-LA HARINERA, carrer Joan Verdeguer número 30.

Estos llocs habilitats per a poder treballar estaran operatius a partir d'este dilluns 26 de febrer, des de les 8.00 fins a les 20.00 hores. El nombre de llocs habititats es podrà ampliar en funció de les necessitats de les persones afectades.

Les persones afectades que vulguen sol·licitar estos llocs per a poder treballar podran fer-ho telefonant al telèfon 963 910 477 o personant-se al carrer Joan Verdeguer número 30.
 

MÉS INFORMACIÓ ACTUALITZADA

Pot trobar este document en: